Tuesday, June 20, 2006

痛苦的一餐

在家等Esther 電話, 但成日都冇, 只收到Jen 的電話, 她又鬧情緒了~
上網check email 時, 看見Esther 的email 說今天出不來了, 希望明天陪佢去換身份證, 算了~ 我就跟Jen 她們今晚吃飯吧~
早早出去銅鑼灣, 兜了幾圈, 冇野買, 應該係話冇$$$買~ 而且今日著左係i.t 買既新鞋, 所以腳好痛, 因而行左幾圈之後, 我就去左商務睇書~ 好多書想買呀~ 最想買翹首振翅, 因為係由國泰既機師出既散文集, 有好多佢地日常用既Terms 同埋工作上遇到既野, 但係我等緊書展呀~
睇左差唔多兩個鐘既書, 我就行左去金百利, 兜到上Hiroshima 就已經要落去搵Jen, 約左係Sogo門口等~Carina call 左阿Jen, 話佢都一齊食飯, 所以我地就係銅鑼灣地帶等佢~
我地去左和民食飯, 叫左唔係好多野, 但係就有飲芒果益力多, 好飲過太古多多聲! 全程飯我都唔知可以講咩, 所以好靜, 靜到好恐怖!!

2 Comments:

At 11:04 PM, Blogger mummyesther said...

so sorry gar
i was like in the jail..
haa

 
At 12:36 PM, Blogger Cindy Panda said...

安安,
好耐冇見啦~
呢排好忙, 遲D 俾相你睇~

 

Post a Comment

<< Home