Wednesday, June 07, 2006

一個星期

仰望天際的信君
仲有一個星期, 咩都未執, 肯定返去之前實有野唔記得拎!! 不過依然係唔肯去執, 懶蟲!!
今日返早, 成日都好靜, 所以冇咩做過~ 今日返工有有好多朋友過黎搵我~ 哈~ Pam 一早過左黎搵我俾份Insurance Policy 佢, 傾左一陣, 約好了係HK見~ 佢今晚上機啦, 我唔去送佢啦, 所以等係HK見~ 嘿~ 跟住Ambrose 過左黎整機, 佢部Z520 個Charger 唔work, 所以幫佢send 返入Sony Ericsson 度~ 再來Sasa 都過左黎~ 咁o岩佢過黎個段時間我同阿Jen 傾緊電話, 安慰緊佢, 所以我有俾Sasa 同佢講~ 唉~ 希望佢好D啦~ 我地都差唔多傾左成個鍾呀~ 再來係差唔多5點既時候撞到表哥同Rachel~ 哈哈~ Rachel 部N80好靚呀, 我返HK買~
放工後去左03搵Jet Jet Baby~ 陪佢收工~ 仲見到Iris 個女, 佢好可愛架~ 哈哈~ 走既時候仲送左個goodbye kiss 俾我tim~ ^^ 之後我就去左Hwy 7 & Leslie 間Shell 度洗車~ 好耐冇同我個仔扮靚啦, 所以趁臨走前同佢好好咁聚一聚~ 我會掛住你~
今日睇到消息尹恩惠已經答應再次拍宮2, 希望我地既信君朱智勛都可以應承呀~ 期待期待~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home