Saturday, June 03, 2006

哈哈哈~


~So Cool~


放工返屋企, 其實今日好眼訓, 全日冇咩精神做野~ 尋晚其實唔係飲左好多, 但係飲太多Chivas + Green tea (而且溝得超淡!) 搞到我訓唔到覺~ 尋晚超搞笑, 我地走左兩次鬼, 因為有差佬黎左幾次, 所以我個班煙民朋友都冇啖好食~ 哈~

尋晚SaSa 兩點左右都有黎到, 但係佢冇乜點飲, 只係黎坐~ 哈哈~

夜晚, SaSa 係MSN度問我出唔出去飲野, 所以就去左友情天, 因為覺得Go for tea 一定好多人~ 但係去到先發現友情天都好多人~ 去到坐低冇耐就撞到San mama~ 哈~ 我同阿Sa 玩到1點半就返屋企啦, 途中見到好多差佬呀~ 好在我冇Speeding~

尋晚既相:

大合照

me and jet jet baby me and 妹妹

me and SaSa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home