Thursday, May 25, 2006

迷上小豬

最近成日都上www.youtube.com 搵小豬相關既視頻~ 小豬主持既娛樂百分百真係好好好好睇, 好好好好笑~ 我呢排晚晚都睇到5點先會去訓... 安安話仔係我心目中既地位可能有危機, 可能會被小豬搶左~ 哈~ 其實呢個機會好微, 因為只要仔一出, 我就發癲架啦 (癲既程度=聽到仔把聲就尖叫+跳跳紮, 見到仔出現就會眼都唔轉係咁望實) 嗯~ 所以仔既地位應該係唔會有所動搖!

今日買左我的野蠻王妃, 今晚會開始睇~ 希望會好睇啦, 因為我睇完本漫畫好鍾意呀~

3 Comments:

At 8:47 PM, Blogger Cindy Panda said...

哈~ 你學我5點先訓咪睇到~ 哈~
都同你講左話有好多仔, 你又唔信~哈~
哈哈~ 小豬扮仔仔真係好搞笑架~

新劇係一套韓劇, 都唔錯, 最起碼我唔洗飛住黎睇~ 哈~ 我對韓劇有陰影, 呢套係因為睇左漫畫先睇架~

 
At 12:10 AM, Blogger Cindy Panda said...

哈哈~ 好多人都話我聽好睇, 但唔太鍾意rain 呀~
我睇既果套好好睇呀~ 你又睇啦~
叫"宮"呀~

 
At 9:53 AM, Blogger Cindy Panda said...

呀... 全線新人呀...

 

Post a Comment

<< Home