Tuesday, May 23, 2006

Rodney's Oyster House

相約Sa+jEt+pAm+CaL+妹妹一同去Rodney 食好好味既生蠔~ 我超級掛住rodney呀, 上次食都成年前啦~ 今次有埋SasA一齊去, 會好好多, 因為佢識叫呀~ 原本我一心落去都係想食生蠔only, 但係妹妹唔太食, 所以就叫左其他野食~ 我地6個人叫左4打蠔, 一隻蟹, 一隻龍蝦, 一份mussels, 一份scallop, 3碗湯, 好好味呀!!!!不過, 我都係嫌食得唔夠多生蠔, 真係想再去多次食呀~ 而且我地埋單落樓都唔算貴, 一人$50 左右, 真係唔錯~

雖然, 食完我飽到上心口, 但係我有個甜品胃未飽, 所以我就同SAsa轉場去MerChE's 食甜品~ 我地叫左個sTRawBeRRy waFFlE食呀~ 嗯~ 又係好美味好滿足~ 食完差唔多12點多返上去~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home