Friday, May 26, 2006

我的仔仔's collection




一直應承安安俾佢參觀下我個仔仔's collection, 但係一直都冇抽時間去影相, 今日收到上星期係yesasia 買既仔相同F4寫真, 決定好好咁影下~ 我執野出黎既時候先知道自己真係都好癲下~ 我唔會買pepsi既野, 因為個D對我黎講真係冇用! 我專攻寫真, 牒 (DVD, VCD同CD) 仲有相~

呢度係我呢一兩年買既野, 所有可以買既都買晒, 不過張相應該仲有兩隻CD同兩隻DVD 冇擺落去, 我執好晒先記得~ 哈~

安安~ 好好咁睇下啦, 我真係所有仔有份參與演出而又有出牒既DVD/VCD 都買晒架啦~ 哈哈~

4 Comments:

At 11:26 PM, Blogger Cindy Panda said...

哈~ 可能好快就會再多D再多D
你又一齊買啦~
06HK concert 等到頸都長埋啦~

 
At 8:41 PM, Blogger Cindy Panda said...

哈~ 我都估到silence 一定出寫真書, 要唔要我去台灣帶一本俾你?
有concert 我一定話你知~

 
At 12:08 AM, Blogger Cindy Panda said...

你應該話你小心破產返黎啦~
我真係有D擔心~
哈~

 
At 9:52 AM, Blogger Cindy Panda said...

仔,快打救我呀~~

 

Post a Comment

<< Home