Monday, June 05, 2006

9日... 仲有9日

嘿嘿~ 帥氣的信君~
今日收到Jen Jen 係HK打電話黎, 我都嚇一跳, 但係唔好咁擔心住, 應該冇問題既~ 傾左好耐, 本來好想傾落去, 但係俾人鬧啦, 迫於無奈所以收線!
今日都幾忙, 中間要出去拎機, 所以蛇左上旺角探Sasa, 跟住落到03就見到Ambrose~ 哈哈~ 佢公司部z520傻左呀~ 個Charger 唔work, 所以未知可以點~ 不過返到舖頭就俾人話!! ~_~
睇下日子, 再數數手指, 我仲有9日就返去啦~ 今次, 我少左好多原本應該興奮既心情, 多左好多放唔低既心情(Vee Vee 問我係咪公司, 絕對唔係!) 次次見到咁快走, 我都有D唔捨得, 想喊呀! 雖然, 我係期待, 但係唔係真係開心個隻~ 唉~

2 Comments:

At 2:15 AM, Blogger Cindy Panda said...

快D叫老公出機票同我一齊去台灣啦~
我等緊你同我去宜蘭呀~
我等緊你同我一齊睇Silence呀~
快D~
我地要去台灣一齊支持仔架~

 
At 11:02 PM, Blogger Cindy Panda said...

唔好咁貪心, 有得去宜蘭就得啦, 唔洗坐頭等啦~
哈哈~

 

Post a Comment

<< Home