Sunday, June 18, 2006

懶惰熊貓

眼神超一至的兩人~

今日都訓到10點幾, 本想再繼續訓, 但由於有個好無聊既人係多倫多打黎玩我個電話, 搞到我晨早10點幾就冇覺好訓, 返到去我一定打死佢!! 哈~ 之後我訓唔返, 所以就起身睇[宮], 上MSN時, Kamwai 同我講話Esther 返左香港, 所以我就俾左我香港既號碼俾Kamwai, 叫佢俾Esther, 因為我知道佢一定搵佢嘛!!!

我全日留左係屋企等Esther 既電話, 一路係咁問Kamwai佢有冇打俾佢~ 我都真係好掛住佢, 好想見到佢呀~ 大概3點幾收到Sasa既電話, 佢o岩o岩去完K呀~ 哈哈~ 又係因為收到我個message所以佢又打俾我~ 哈哈~ 我地傾左成個鍾呀, 我係咁叫佢返黎, 佢就係咁叫我返去~ 哈哈~

今日好早就訓左啦, 咩都冇食到, 好累呀~ 好懶呀!!! 哈哈~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home