Saturday, September 24, 2005

Jen's Birthday K







今日同Jen 補祝生日, 放工後, 我地就去左食日本任食~ 間野真係好一般, 不過, 我見到以前係天一做果個男PR~ 今日有 Jen + Carina + Pamela + Karen Wong + EY + Emmie + Emmie's BF +我~ Padraic 要遲D到~ 食完野我地就同Jen 去KK~ Focus book 唔到房, 所以改左去In (又係Padraic 同Emmie 生日果間)

玩到3點, 開晒燈, 我地就轉左去食宵夜~ 我地去左03個間福如樓, EY 話個度有"凍茶"飲... 我都唔知"凍茶" 係咩, 去到原來係啤酒... Karen Wong 係咁俾人隊~ 哈哈~ 我同Carina 坐係度就訓著咁~ 食完宵夜, 返屋企, 原來已經5點啦~~~ (支力) 死ed~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home