Tuesday, August 30, 2005

V903sh~~~



好靚呀~ 愛上左佢呀~ 3.2mp camera, bluetooth, 3g(雖然冇咩用) 但係真係好靚呀~ 我好想買買買買!!!! 自從X8之後, 我好耐冇對一部機有咁強烈既感覺啦~~~ 所有既野都好正呀~ 我要黑色呀~ 我恨買sharp既機好耐啦~ 希望HK 果邊可以快D解到日版水貨機, 咁我就買啦~ 黑色真係好靚呀~ 全晚都係度睇佢, 我真係好愛佢呀~

今日好忙, 開左4條CTN + 2條cable~ oh~ I'm so happy~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home