Sunday, August 21, 2005

我癲左!!!

今日要一早起身, 因為冇車, 要揾大佬車我... 所以一早起身搞掂晒, 學完琴就pick up 我... 放返D野返屋企就返08, 全程有人想我死, 係咁叫我跳車!!! -_- 晨咁早返到去, 我梗係唔會咁早開舖啦, 買下早餐, 八卦下有咩租啦, hea 到11.45先開舖~~

開舖後, 我就開始忙啦, 已經開緊台, Pam好早返來, 佢返來都開始忙... 係佢serve 緊第一個客, 我已經開左5條線... 停一停手, 望一望錶都2:30, 係時候叫野食~ 今日David 都同我地一齊叫~ 哈~ 拎完外買返來, 見到一舖都係人, 就幫手做野! D 外賣就交俾大佬搞掂~ 係混亂既忙碌中, David 就非常猶豫入唔入黎拎野食~ 但係我同Pam 都好忙啦, 所以都係叫佢自己搞掂~ 一路忙忙忙忙忙... 到最後6.15我先坐低食我個碗唔知係咩既河粉... 7 點收舖, 我都要等到7.30先有得走, 事關我又要等大佬車我返歸~ 我放工後已經(支力)到唔曉講野, 個人癲左!!! 最搞笑係connie 打黎講話 "Good Job"!!!??? 搞咩?!

返到屋企, 我阿媽D貴賓係度玩煮飯仔, 我(支力)到冇力啦, 所以費事睬佢地~ 佢地搞到成半夜1點先走... 仲要我車佢地返去... >_<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home