Friday, August 19, 2005

水浸呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日GTA 天氣反常, 我地呢度有龍捲風, 仲要落冰雹呀!!! 真係嚇死家長!!! 全日陰晒天, 到下晝3點幾開始落大雨!! 落落下雨, 我地就冇左電, 嚇死家長囉!!! 出面橫風橫雨, 我同阿Sa兩個仲要走出去八卦, 見到08 外面Parking 水浸, 好多路curb 都唔見晒, D水係咁湧埋黎!! 好驚人呀!!!

見勢色唔多岩對路, 我同阿Pam 都向上面申請早走, 所以我地5點幾就閃人, 我中車埋阿Sa 走~ 我同阿Sa 去左Hillcrest 行街街~ 發覺原來越北D情況就好好多~ 反而Scarborough 呀個D地方就死晒!! 我地去完Hillcrest 再去埋Vaughan Mills 幫我阿媽執到對$35 既adidas super star 超爆抵呀!!!

離開左Vaughan Mills, 我就擺低阿Sa 係佢朋友屋企, 我就去睇下阿Jen屋企既情況~ 一切還好!! 我再去大統華幫我阿媽揾出前叮叮同埋零食~ 佢今日有貴客到, 所以要應酬佢地, 我就唔多喜歡應酬, 所以閃得就閃~ 佢地簡直就係貴賓, 一黎到就反轉多倫多既天氣!!! 不過, 最終, 我都係逃唔過一劫, 都係要去車佢地返酒店~ 唉~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home