Thursday, June 30, 2005

一日兩次BBQ?!

本公司今天來個大聚會, 是日所有舖頭休息一天, 大家出外郊遊去~

辰早10點於03 集合, 真係返工都冇咁早起~ 幸好今日我唔出車, 全日坐Carina 新落地既Mini~ 真係越望越鍾意~ 不過, 我要出Mini 的話, 我想我也會很矛盾~ 我喜歡英國國旗車頂, 但又想要天窗...

去到03, 我地等齊人就出發, 本來我同Jen 要留低等Purolator, 但點知係我地全體未出發, Purolator 已經到左!! 出發時發現阿Dan走左, Karen Wong 冇人車, 我同Jen + Carina 一早已經想叫Karen Wong 跟我地, E+ 仲好啦~ 嘻~ 去到大家有幫手做下野, 但係大多都行行企企~ 等左好耐先有野食, 但係大家已經乾煎中!!! D野都係一般好食, 好多都食唔落口, 尤其係個D咩沙拉!!! 嚇死街坊!!! 全日最好味既係棉花糖同龍蝦, 冇棉花糖既燒野食係唔完整!!!

5點多散場, 我地03+08 人又開始偷野, 將今日吃剩既野掃返去Padraic 屋企再燒!!! 嘩哈哈~ 燒到半野點幾鐘~

一日燒兩次野食個喉嚨可以選擇唔要得架啦~~~

1 Comments:

At 2:55 PM, Blogger mummyesther said...

take care ar...have to drink a lot of water..always BBQ gar u

 

Post a Comment

<< Home