Sunday, June 05, 2005

是夜我玩BBQ

返到舖頭一個鐘頭後, 平就黎陪我~ 最近, 我倆的確行得好埋~ 一路到4點幾, 等Pamela 返黎~ 哈! 跟住我又出左去06 拎機~ 今日06 超容易泊位~ 好靜呢~
Raymond 同Hyde 約左我地一班去燒野食, 原本有D病病地既我, 都係死撐! 冇法,應承左之後又唔去感覺太衰仔!!! 放工後去MHQ 擺低D糉俾Kate, 點之傾到8點多... ~_~ 遲大到!! 去到吃左2隻雞翼 + 最愛的棉花糖就宣告投降!! 我俾人讚我燒既野食好靚呀~ 哈!! (自滿中!! :p)
P.S. 是夜最失敗係聽取他人意見, 泊得超遠! 行太多冤枉路!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home