Friday, May 20, 2005

Last Exile

終於睇完啦~ 剛開始有D悶, 但真係好好睇, 最鍾意Lucciola 同Dio呢兩個角色~ 好鍾意佢地兩個之間既友誼~ 雖然Dio任性, 但他對Lucciola 的確很好, 真的把他當朋友~ 到最後, 就算Dio迷失了自己, 他還是記得Lucciola, 哪一幕看得我眼濕濕~ 那是很單純的友誼, 很真, 也很深~

最近我又重投戰神討論區的懷抱, 那裡彷彿就像我的家, 任何時候回去, 大家都會張開雙手去迎接彼此~ 在那裡, 所有的戰迷就是家人, 大家不分你我, 聚在一起只為了分享你我所熟悉的仔仔, 他的一舉一動, 大家都會第一時間告之~

最近收到+買到好多新的東東~ 買了6個Pinky, 4個Little Twins Star 食玩(好靚~), Gloomy Figure~ Keroro 公仔~ 趴地熊Hand Mirror(趴趴好耐冇出新野啦), 收到博客來訂的書, 又收到Yesasia 訂的仔東東~ 超開心~~~

晚上敷了上次在Origins 買的Mask-- "You are getting warmer" 感覺很好哦~ 這個Mask 真的會暖起來, 敷在臉上10分鐘~ 當清洗之後, 會有很舒服的感覺, 好乾淨~ 之後, 我就敷了Biotherm Hydra Detox 的Moisturizing Mask~ 這個Mask 是冰冰的~ 一暖, 一冰, 感覺超好~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home