Wednesday, May 04, 2005

被屈呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Momoko Posted by Hello

唔制呀!!! 我今日發現我俾人屈呀!!!! 好在有人相信我, 如果唔係今鋪真係水洗都唔清呀!!! 好賤呀!!!好慘呀!!! 超超超賤人黎架!!! 火都黎埋!!!

今日教完琴就落舖頭, 係租書舖"hea"左陣~ 跟住返到舖頭, 老彭就話開台, 因為我今個月要揹40條, 我真係想死!!!

呢排搵緊keroro 軍曹既食玩~ 好愛佢呢~ www.keroro.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home