Wednesday, June 08, 2005

好玩~

約左Karen Wong 去新城市食tea (我都係逃唔出08!!!!!!!!!!!! -_-) 去租書時, 係08 門口撞到Amon, 叫佢一齊, 佢約左上次燒野食個班~ 哈!!
今日好搞笑, Karen Wong 第一個到新城市, 跟住我, 再來有Pamela, 阿平係我地差唔多吃完先到, 而阿Jen 就係Pamela 走左先浦頭~ 有個奇怪既現象, 就係今日大家都會問Karen Wong 做咩唔去睇戲, 跟住就爆笑!!!!
夜晚去緣續園繼續爆笑, 好開心, 我地有影相! 不過最爆笑都係臨走見到阿蛋!!! 哈哈... 笑到嘴都裂埋!!! 哈哈哈哈~ 離開緣續園, 我地轉戰Jen 家打機, 竟然打到點幾...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home