Monday, June 27, 2005

Happy Birthday Amon~

惡魔人生日, 我又點可以唔係度祝賀下佢?!
生日快樂, 快D揾返個女朋友~ 我好有心架啦, 佢一出現就同佢講Happy Birthday~
不過同佢傾完, 我就開始忙啦~ 忙到連蛋糕都冇同佢切~ 又要Vivian 佢地等我, 好飛快搞點手頭上既野, 踢走個客, 以為可以Join 佢地, 點知冇兩秒, 又一批人飛撲咁埋黎, 難道我件新A.P.C 靚靚?! 哈哈~ 本來仲有個人開Blackberry 架, 好在佢聽日會返來~ 好野, 可以meet 到data 個quota~
放工後, 本來去做Gym, 但係去到又冇得游水, Jen + Carina + Pamela 都勁愁, 所以, 我+平就冇得做Gym, 去左杯中蜜飲野~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home