Wednesday, July 20, 2005

安布老師, 生日快樂

是日安布老師誕生日, 祝福如東海, 壽比南山~ 哈~ 佢年紀有返咁上下, 係要用呢D字眼架啦~ 哇哈哈~~

一早起身做body check, 因為, 楊太PP痕同我買左份critical illness 既insurance, 完全係搞到我... 10 點多搞完, 我就開始睇日式麵包王... 睇到半路我已經訓著左... -_-

3點多出去, 同Jen先去Curry's 幫Padraic 買野... 搞到5點先出發去Yorkdale... 咩都冇買, 淨係買左洗頭水~ 行左兩行, 我地就急急腳去08, 因為據聞新仔食左屎咁款...

各自返歸後, 我就開始狂打機, 呢排真係停唔到手~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home