Wednesday, July 13, 2005

行街街

約左Karen 落downtown 行街街~ 本來阿平都去, 但因為佢肚仔唔多舒服, 最終都冇去到~

行知前, 我同Karen 坐低左係Salad King 度食野, 原來我同佢都好想試好耐啦~ 哈哈~ 今日, 我地去行Queen St, 我好耐冇去過啦~ 而且, 我仲係個度買左我一直好想要既Clarks Wallabe, 好鍾意Khaiki 色~ Yeah~ I'm Loving it~
行返去Eaton 既時候, 經過Cafe Crepes, 實在太香啦, 所以我忍唔住走入去埋個黎吃~ 如果阿平都落黎, 我會請佢吃架~ 返到去Eaton, 我就係Mango 買左2件衫, 好抵呀, 兩件加埋都係CAD$15~ 超抵買~ 去埋H2O就結束左我地既Downtown 之行~
夜晚就同Jen + Carina 一齊洗車~

P.S. 仔今日撞車, 上晒報紙, 嚇死左我!!!仔, 你冇事呀嘛? 如果, 佢地唔要你, 我要你呀~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home