Wednesday, August 24, 2005

喉嚨痛

尋晚覺得有D唔妥, 今朝起身發覺個喉嚨好似唔係自己咁~ 吞口水都痛到我飛起!!! 呀~~~

尋晚一路睇"妙手仁心III" 一路訓, 冇錯, 係一路睇一路訓, 因為全程我訓左7集!!! 今朝11點幾就熱醒左啦~ 起身同黃小姐玩Video messaging~ 哈哈~ 好好玩呀~ 兩個傻婆係鏡頭面前做D超無聊既野!!! 哈哈!!

2點幾出去Restoran Malaysia 買外賣, 仲想去Purolator pick up 部 iPod, 點知唔俾我pick up, 激死我啦!!!

返到屋企繼續睇"妙手仁心III" 全日睇晒10集!!!!

噢~~~ 我個喉嚨好痛呀!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home