Tuesday, August 23, 2005

頭痛頭痛頭痛

連續幾日既頭痛, 搞到我不似人型... 好頭痛!!! 我既頭痛離開左我一年, 又要返來折磨我啦!!!!!

呢幾日生意都算OK, 希望可以一直都好~ 就黎要搬舖啦... 我真係好唔捨得08, 冇得再可以Ambrose + Kelvin + Sa + B + Pamela 一齊玩, 一齊食野~ 嗚~~ 呢幾個星期, 要玩盡佢呀~~ 日後記得來探我呀~~

做左兩日孤兒女, 都幾好~ 哈~ 好free, 冇人叫你乜, 冇人叫你物... 間屋清靜左好多~ 哈哈~

尋日收到CIBC Aero Classic Visa card, 俾左$5000 credit limit 我... CIBC 都傻既!!! 俾咁大個credit limit 我做咩?! 不過, 我要俾$29年費... 都好~ 有得儲Aeroplan miles~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home