Sunday, September 18, 2005

FF7 Advent Child

今日機舖唔開, 但係David 都返黎買野我地食, 我地食越南野~ 佢話呢間野係越南人開, 所以好正中~ 唔知係咪因為有所期望, 所以覺得D野好一般咋...

今日Pamela 同 Aaron 都早走, 因為佢地全部都去睇古怪雞演唱會~ 嗚~~ 留低我一個係度睇舖... 嗚~~~ 不過, 都好, 今日David 帶左隻FF7 AC 俾我, 陪我渡過個兩鐘~ FF7真係好靚好靚~ 有好多scenes 完全唔覺得係用CG畫既~ 搞到我好想買返隻正版返黎~ 嗚嗚~ 呢期好窮呀, 點買呀?!

唔知點解今日舖頭好凍呀, 凍病左我, 搞到我感冒 夜晚個餐食都唔食就訓啦~ (我阿媽今日宴客, 食中秋做節飯)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home