Friday, September 16, 2005

點左成晚

放工約左Hai 去幫Jen 整電腦, 去接佢既時候, 我行左Hwy 7 去Markham~ 呢條路打死我呢斷時間都唔會再行, 因為條路爛到不得了!!! 真係一步一驚心!!

幫jen 整完電腦後, 我就同Hai 去食飯, 本來係去試下"檸檬草", 但係點知9點幾都仲要等位, 所以放棄~ 行左成個圈, 都冇決定到去邊度食~ 跟住佢就話去睇"Corpse Bride", 我用Rogers Wap 去check schedule, check 到silver City 有, 但係當我地去到Yonge & Hwy 7個間Silver City, 望完成個Schedule 都唔見有... 被耍左成晚, end up 我地去左螢火星食夜晚!!! 唉... 早知就一早去食野算啦~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home