Saturday, September 03, 2005

買左啦~ 買左啦~

我要同大家宣佈, 我買左我個19" LCD 電視啦~ YEAH!!! 拍手~~~ 我恨要左好耐啦, 因為, 日日同我阿媽爭電視, 真係好痛苦~~~ 本來以為19'' 好細, 原來放係我間房係好大架~ Heehee~

不過今日都冇開呢個新玩具, 因為我收工都成9點, 之後再同Hai + Mathew去阿遠食野~ 我地今晚去碌齡~ 哈哈~ 我叫左Fey Fey 一齊玩, 因為, 我要證明Hai 同 Fey 係識既~ 哈哈~ 約左Adrianna 一齊係World Bowl 等, 佢同埋男朋友黎, 我仲係World Bowl 度見到Sasa + B + Kathy~ 哈哈~

好(支力) 呀~ 因為打左3局, 玩到點幾先走呀~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home