Friday, September 23, 2005

Corpse Bride








今日Schedule 11-2, 因為要趕落downtown pick up Jen jen 個生日蛋糕~ 我特登早一個星期係Rahier Bakery 訂架~ 係Mango Mousse~ 落到去梗係唔會錯過食Hollywood Gelato 既機會啦, 上次已經想食啦~ 今次終於可以食到, 我叫左3隻味-- Pineapple + Mango + Raspberry 好好味呀~

塞車上返去08 等Pamela 收工, 因為今日約左Hai 一齊去睇Corpse Bride, 上個星期睇唔到, 今日醒目, 一早買定飛先~ 收工後同左Raymond + Hyde 一家 + Vivian + Loccinda + Yen 一齊去潮州店食野~ 最愛個水瓜~ 我鍾意食D清清地既野~ 呢個我喜歡~

Corpse Bride 都幾好睇, 不過, 唔知係我唔多舒服定點, 睇得好辛苦~ 仲好眼訓呀!! 不過, 我真係愛上左Tim Burton 同 Johnny Depp, 真係好正呀~ 出DVD再睇過~

睇完戲, 我地去左食糖水, 已經超眼訓既我, 食完真係訓得啦~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home