Thursday, September 22, 2005

任小朋友, 生日快樂呀~~~~



Happy Birthday Jen~


































熊貓裝可愛中!! (嘔~~~~~~~)















@ 緣續園


@緣續園


茹少生日, 梗係大過天啦~ 生日快樂呀~ 今日特登去訂個拿破崙蛋糕俾佢, 仲仆到咁去龍島去pick up 個蛋糕~

夜晚有賤人過左黎舖頭, 不過完全冇時間理佢, 因為星輝個超煩既人過黎問長問短, 問到我癲左!!! 救命呀!!!

收到風話D油價會升到$2.5/ltr, 嚇死家長, 所以我放左工就急急腳去油站排隊入油, 跟住去jen 屋企等karen wong~ 我地打算叫pizza 番黎食~ 叫左兩個medium pizza, 兩客雞翼, 食左兩塊pizza 我就飽飽啦~ 都OK好味, 但係就少左D料~ 切蛋糕Jen 屋企人打黎, 傾左一陣先切~ 食完蛋糕, 我地全部夾左阿平出去緣續園飲野~

今日好玩, 但係都好(支力)

2 Comments:

At 2:56 PM, Blogger mummyesther said...

so handsome gar

 
At 2:58 PM, Blogger mummyesther said...

n so cute gar

 

Post a Comment

<< Home