Monday, September 19, 2005

激死我啦~~~

公司逼我放假, 原本話放一個星期, 但係E+要我26號開始放, 一直放到新舖開張為止~ 如果唔放既話, 我所有假期全部冇晒!!!!!!!!!!!!!! 有冇搞錯呀??????????!!!!!!!!!!! 不公平對待呀~!~!~!~!~! 好憎樓上果個婆娘, 正一臭婆娘!!!!!!!!! 邊有人逼D Staff 放假架?!?!

夜晚安步老師請食糖水幫我下火, 不過都係嘔血!!!!!! 再同Jen + Carina 去Yorkdale, 再去食飯~ 去左天皇食野晚, 叫左碟咕嚕肉, 應該係甜既, 但係好咸呀~~~ 天皇失晒水準!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home