Wednesday, September 21, 2005

被玩ed!!

有個賤人話要今日Unlock 機, 點知鬼影都冇~ 被玩ed~

返08 搵pamela 時, 撞到Hai, hea 左一陣就出去食野~ 因為我同佢咩都未食野, 所以去左新城市食左個tea~ 跟住我去左pacific 幫pamela 拎機, 順便探埋Carina, 點知佢忙緊, 冇得傾下tim~ 哈~ 落去仲有一個目的, 就係想睇下有冇人有白色PSP, 因為好想睇下實物先決定買唔買~

落左去03 送份生日禮物比阿Jen, 係佢一路都想要既陳冠希figure, 上個星期已經叫hai 哥幫我買定~ 呢幾日Jen Jen 係咁lur 住話要去toys square 睇下個 figure, 我地個個都話唔好啦, 費事買double 左, 所以, 我地為勉夜長夢多都係今日送左俾佢先~

夜晚Padraic, Pamela, Ping, Carina, Jen 同我一齊去369 食晚飯~ 全程笑死左我地幾個~

12點我就打俾Jen 祝佢Happy Birthday~

1 Comments:

At 2:58 PM, Blogger mummyesther said...

glad to know that u r enjoying yaself :pp

 

Post a Comment

<< Home