Sunday, September 25, 2005

Happy Birthday to Loccinda + Last Day @ 08

今日係最後一日啦, 好唔捨得~

因為我有先見之明, 所以改左今朝唔學琴, 等自己可以訓多少少, 我實在想像唔到尋晚咁夜, 今朝仲要一早起身~ 好在尋日已經搵人今朝Morning Call 我~

今日完全唔想做野, 因為超眼訓~ 見Aaron 話要去03 拎機, 我就即刻鼠出去, 完全唔想留係舖頭~ 返黎順便買埋外賣, 點知D外賣完全係冇時間食~ 個牛粉完全食左成粒鍾~ 中途Loccinda 黎左, 我就過左去隔離同佢地切蛋糕~ 不過, Raymond 搞左個笑話, 佢買左個Cheesecake, 點知Loccinda 呢世女係唔吃Cheesecake 既~ 哈哈~ 笑到我地成班癲左~

收拾好細軟, 我就走啦~ Bye Bye 08~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home