Monday, September 26, 2005

敗家女

正式開始我既悠長假期... 突然覺得好無聊...

起身就睇雙龍傳, 就睇完啦~ 醒起尋日bid 緊隻momoko, 所以上網check 下, 俾人outbid 左我個03RD 呀... 嗚嗚~~~ 再search 下ebay 睇下有咩好野, 發覺仲有隻03RD呀, 仲要有齊配件, 全新架~ 仲好過買之前個隻啦~ 等左成粒鐘, 我終於將03RD 買到啦, 貴過咩都冇個隻US$50 左右, 不過都算抵既~ 因為問過茶兄, 佢話會出到30000yen 買全新03RD, 所以我覺得我個Ending price 都OK~ 不過, 我又敗家啦... 嗚嗚...

1 Comments:

At 3:00 PM, Blogger mummyesther said...

pray that my mother wins in lottery and gives me some money so that i can give u a share as well..

 

Post a Comment

<< Home