Thursday, August 17, 2006

我愛台灣

我是台灣人? 不是, 那為什麼愛台灣?
因為...

以前的我會說:
我愛仔仔, 而仔仔又在台灣~ 哈~

現在的我會說:
1. 我愛仔仔, 而仔仔又在台灣~
2. 我愛誠品
3. 我愛台灣的sales~
4. 我愛台灣好吃的~
5. 我愛忠孝東路~
6. 我愛微風廣場~
7. 我愛Honey Daniels~ 鞋子好舒服~
8. 我愛台灣的Muji~ 比香港的更好~
9. 我愛新光三越~
10. 我愛西門町~
11. 我愛士林夜市~
12. 我愛Tamago Ya~
13. 我愛誠品信義店
14. 我愛Animate~
15. 我愛台灣人很有禮貌~
16. 我愛繼光香香雞~
17. 我愛Pepper Lunch~
18. 我愛烤香腸~
19. 我愛Yoplait Yogurt~
20. 我愛雞蛋布丁~
21. 我愛Chocoholic~
22. 我愛台灣鼎泰豐~
23. 我愛康熙來了~
24. 我愛娛樂百分百~
25. 我愛愛玉冰
26. 我愛豪大大炸雞排~
27. 我愛葡萄柚茶~
28. 我愛養樂多~
29. 我愛肉包子~
30. 我愛滷味~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
還有很多很多~

所以... 我愛台灣!!!

4 Comments:

At 12:08 AM, Blogger mummyesther said...

hahaha..yea lovely stuffs.
I passed by tamago-ya but didnt manage to go in coz it was full + a long line outside.

i enjoyed the food and the environment a lot :)

actually for places like HK and Taipei..well they are places one can easily fall in love with.

but i love hk because it is hk..everything else is bonus.

 
At 12:08 AM, Blogger mummyesther said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 8:54 PM, Blogger Cindy Panda said...

yes, there are way more stuffs that i love in Taiwan~ I miss that place, I want to live there!! Just love it so much!!

I want to say, I love Taipei more than HK~ haha~

 
At 8:58 PM, Blogger Cindy Panda said...

安安, 如果可以, 我都想係台灣住下~ 咁我可以周圍去呀嘛~

宜蘭我未去呀, 下次去!! 羅東一定要去啦~ 我要食仔講既雞排! 就算食完喉嚨痛都唔會理呀!!
我仲想去墾丁, 台中, 台南同台東!!! 呀呀呀~ 台灣我愛你~

 

Post a Comment

<< Home