Saturday, January 28, 2006

新年準備

聽日就年初一啦, 當然要準備一下~
今日係舖頭都有幫手執下野, 抹左台, 清理下~
返到屋企就換左床單, 同執下間房~ 但係間房超多野, D 牒真係成間房都係~ 我都唔知可以點執!!!
而且換床單既時候, 我仲撞跌晒床尾D牒!!!!
我間房好快係容納唔到我!!!
我間房多D咩:
玩具(好好啦, 成2個月冇買過, 但係生日收到好多!!! D pinky 同軍曹唔知可以點)
牒 (不論VCD, DVD, CD, PS2 全部都多到唔知可以點放!!! 仲要不停買!!!)
公仔 (遲早我冇位訓架啦!!!)
書 (開始多, 但都仲接受到, 遲D真係唔敢包)
仲有仔既野, 衣櫃D衫都好亂, 但唔想執!!!! 好眼訓呀~~
尋晚睇晒成套"識法代言人", 睇到4點多呀~ 不過好好睇, 係我呢輪唯一睇既無線劇~
最近都係睇台劇多~

今日唔洗食團年飯, 尋晚吃左啦~ 好好味~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home