Wednesday, October 26, 2005

Happy Birthday Hyde

今日係佢正日生日, 循例都要講句Happy Birthday~

我尋晚開始睇[惡魔在身邊] 都好好睇呀~ 今日即刻刨晒8隻牒, 刨到自己病左, 雖然尋晚已經覺得唔多妥, 點知今日真係出事呀~ 我好鍾意楊丞琳呀, 佢原來係流1 既小優, 唔同左樣呀, 做戲好左好多呀~ 不過, 我覺得果個賀軍翔就一般~ 我都係仔的死硬派粉絲~

雖然之前睇左漫畫, 但係好多野都估唔到, 真係好好睇~

夜晚出左去拎書, 係新城市食肉醬意粉, 超美味~ 食到一半阿B黎左, 然後同我講去食飯~ 我真係無言以對!!! 不過, 我都係有配佢地去食飯, 再去睇戲~ 睇左"Fligh Plan" 好好睇呀, 超估唔到~ 架A780 好正呀~

睇戲前我仲上左佢地屋企, 見到阿B以前個樣呀~~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home