Friday, February 10, 2006

Vivian's Farewell

Vivian 真係要返澳門啦, 所以我地今晚同佢farewell~
食完飯, 我地陪vivian 打牌~
所以又落左commerce~
跟住vivian 話要飲酒, 我地就過左去飲~
飲左冇兩杯, vivian 開始係樹喊, 其實真係好明白佢好辛苦~
見到佢咁, 我只能安慰佢, 希望佢可以堅強D, 所有野都可以解決, 只要你勇敢D去面對~
加油呀~

飲完之後, 我地再去左talon 屋企~
由於vincent 唔記得買外賣, 所以我同阿Lu 3點幾走出去買~
係我地出左去既期間, vincent 入左vivian 間房呀~~~~

見到vivian 灌醉自己, 我真係好心痛~
希望佢明白, 我地會支持妳架~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home