Wednesday, December 21, 2005

重看再重看

惡魔在身邊已經睇左好多好多次啦~ 都係覺得超幸福的~ 睇到最後一隻牒都係會喊~ 好感動呀~ 不過, 越睇越覺得賀軍翔唔夠靚仔~ 真係唔得~ 不過, 我尋晚半夜係Yesasia 買左佢個套惡男宅急電(仲要買台版!!! 台版係貴好多架!!!) 我仲買左求婚事務所, 真命天女同王子變青蛙~ 哈哈~ 不過, 我有個同事超鍾意佢呢, set 左佢張相做wallpaper~ 哈~

呢排超忙, 06 真係唔同D, 放工已經唔想再做野, 所以返到屋企就上床睇電視~ 電腦都唔開, 因為真係好累~ 而且每日仲要應付D超複雜既人際關係, 真係會好煩!!! 所以冇咩我都唔會開MSN, 俾自己靜下~ 真係要揾我既, 我相信可以call 我~

今日收到我張Holt Renfrew 既AE card... 哈哈~

3 Comments:

At 7:42 AM, Blogger mummyesther said...

merry xmas, panda..

 
At 7:43 AM, Blogger mummyesther said...

n happy new year..
hope u remain happy forever n ever hee.

 
At 1:51 AM, Blogger mummyesther said...

park ranger? oh..hmmm..

 

Post a Comment

<< Home